Du är inte inloggad.

Kära besökare, välkommen till Spur 1 Gemeinschaftsforum. Om detta är ditt första besök här, vänligen läs Hjälp. Det förklarar i detalj hur denna sida fungerar. För att kunna använda alla funktioner på denna sida, bör du överväga att registrera. Vänligen använd registrerings formuläret, för att registrera här eller läs mer information om registrerings processen. Om du redan är registrerad, vänligen logga in här.

1

21.10.2017, 10:05

Kolegen raum Enschede-Gronau

Hallo

Gibt ess Spur 1 fahrer bei mir im Raum Enschede Gronau .
Gerne wuerde ich mal einwenig fachsimpeln , bin neu mitt Spur 1 und wuerde gerne mehr persoenliche info,s haben .
Ich werde keine grose anlage bauen , sondern eine kleine module , die ich neben oder mittdem Wunschzug mitt einsetzte .
Fahren koente mann auch bei mir im garten , da liegt eine kleine Gartenbahn strecke , R3 bis R5, die gedacht ist fuer kinder , und so stueck fuer stueck auch erweitert wird .


Hier ein kleiner einblick in die anlage :

https://www.youtube.com/watch?v=6wShyisMkqc


Aber wie gesagt , ich baue eine kleine Spur 1 module 500x220 cm , die auch kleiner aufgebaut werden kan .

Lg

William

Det här inlägget har redigerats 1 gånger, senaste redigeringen av "William" (21.10.2017, 10:10)