Du er ikke logget på.

Kære gæst, velkommen til Spur 1 Gemeinschaftsforum. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

  • wcf.user.profile.verified
  • "C.M." startede denne tråd

Indlæg: 311

Geografisk placering: Berlin

Beskæftigelse: Häuslebauer

  • Send privat besked

1

08.06.2007, 00:52

Fake Miniature

Es gibt Menschen, die bauen Modelle, und fotografieren sie so, das sie aussehen, als w?ren es Originale.

Und es gibt Menschen, die haben es sich zum Ziel gesetzt, das Original so zu fotografieren, das es aussieht wie ein Modell und nennen es Fake Miniature Fotography.

Warum weis ich nicht---die Bilder sind nicht von mir, aber ich finde sie h?chst faszinierend.....und ja nicht drauf reinfallen... ;)

http://www.flickr.com/groups/tilt-shift-fakes/pool/






Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "C.M." (08.06.2007, 01:01)


Indlæg: 2.553

Geografisk placering: Erfurt

Beskæftigelse: jetzt Rentner, programmieren nur noch im Hobby

  • Send privat besked

2

08.06.2007, 06:52

RE: Fake Miniature

Interessant, was die digitale Bildbearbeitung doch alles bietet.
Die gr??ten ?nderungen sind wohl das Produzieren einer geringen Sch?rfentiefe, wie sie ja auch bei Nahaufnahmen mit relativ gro?er Blende entstehen, somit sieht alles schon modellhaft aus.
MfG. Berthold