Du er ikke logget på.

Kære gæst, velkommen til Spur 1 Gemeinschaftsforum. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Peter Sense

Uregistreret

1

10.11.2006, 10:11

Noab Heljan

In k?ln sind wir mit 3 Kollegen zum Stand von Heljan gegangen und haben unser Interesse f?r eine Spur 1 Noab bekundet. Man sagte uns erst wird das Projekt in Spur o fertig gestellt und dann k?nnte Spur 1 folgen. Hier ein Bild der Spur o Lok
Peter Sense har vedhæftet følgende billede:
  • K?ln 2006 036.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Peter Sense" (10.11.2006, 10:12)


  • wcf.user.profile.verified

Indlæg: 688

Geografisk placering: Bergisch Gladbach

  • Send privat besked

2

10.11.2006, 10:42

Hallo,

ich habe dort auch am Stand nachgefragt. Mir wurde als Liefertermin ca. 1. Quartal 2008 genannt und ein Preis von ca. 1800 Euro. Allerdings habe ich nicht weiter nachgeforscht, wie die Ausstattung sein soll (z.B. Sound). Man hat mir vorgeschlagen gelegentlich die Homepage zu besuchen...


Viele Gruesse


Martin

Indlæg: 41

Geografisk placering: Lejre, D?nemark

Beskæftigelse: Test Ingenieur

  • Send privat besked

3

10.11.2006, 14:06

NoHAB von Heljan

Hallo Rundnasen Freunde.

bei einem Gespr?ch mit K. Nannestad (Chef von Heljan) im Herbst 2006 in Kopenhagen wurde mir erz?hlt das die Spur 1 Rundnase zwei Motoren erh?lt und keinen Dekoder...

Daf?r sind die Dachl?fter mit einem Motor ausgestattet.

Nachtrag 2006-11-11:
Bei meinem H?ndler (KYSTBANEN in Hellerup, DK) wurde mir heute erz?hlt das jeder(!) der vier Dachl?fter einen seperaten Motor erhalten soll. Abh?ngig von der Fahstufe sollen dann die L?fter geschaltet werdern. Sehr interressant. Ausserdem wurde mir auch noch verraten das die Lok doch mit einen Sounddekoder ausgestattet wrd
Nette Grüsse aus Dänemark: Jørn-Ove Johannsen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GM4ever" (11.11.2006, 18:23)


1 bruger bortset fra dig er online i denne tråd:

1 gæster